Vi har samlet og besvaret de mest almindelige spørgsmål nedenfor.
Patagonias udgangspunkt er, at alt hvad der kan repareres, bør repareres.
Af hygiejniske årsager accepteres kun rene produkter til reparation. Intime produkter som sokker, badetøj, handsker, hatte, shorts og undertøj kan heller ikke repareres.
I nogle tilfælde kan andre produkter også være uoprettelige, eksempler på dette er jakker med omfattende skader, hvor inderforet er gået af.
Hvis du er usikker på, om dit tøj kan repareres, bedes du kontakte vores kundeservice på [email protected], så hjælper vi dig videre med dit reparationsærinde.
Ved reparationer stræber Patagonia efter at matche nyt materiale så tæt som muligt til det eksisterende, selvom det nogle gange ikke er muligt, især for ældre produkter, hvor materialet kan være ændret eller udløbet.
Selvom tøjet ikke bliver helt identisk med dets originale stand, bibeholdes dets funktionalitet – uden at du skal konsumere mere.
I uge 27 har vi begrænsede åbningstider på telefon. Venligst send en e-mail til [email protected]
Du kan finde vores svar på de mest stillede spørgsmål her.
Vi besvarer din mail inden for 24 timer på hverdage.