Vi er bevidste om, at du som kunde skal være så tilfreds som muligt med pasformen på tøjet, du køber hos os. Vi tilbyder derfor kompensation på udvalgte produkter, hvis du skulle have brug for justering hos en skrædder.
Send en mail til vores kunderådgivning, [email protected], med billede af din skrædderkvittering. Bidraget udbetales til det samme kort der blev benyttet ved købet. Summen kan også indsættes på din kundekonto som et tilgodebeløb, sådan at du kan handle for dem i fremtiden.
Du får beløbet udbetalt inden for nogle bankdage. Hvis skrædderomkostningerne ikke svarer til det angivne bidrag, udbetales det tilsvarende beløb på kvitteringen.
Kvitteringen skal indeholde skrædderens virksomhedsoplysninger, betalingsdato og betalingsbeløb, samt angive, at beløbet refererer til skrædderarbejde.
Vi tager ikke ansvar for, om skrædderen udfører en justering, som ikke lever op til dine forventninger. Ved justering af produktet, forsvinder returretten.
Vores skrædderservice gælder kun på udvalgte samt markerede produkter ved købstilfældet.
Tilskuddet er gyldigt i 12 måneder fra købsdatoen.
I uge 27 har vi begrænsede åbningstider på telefon. Venligst send en e-mail til [email protected]
Du kan finde vores svar på de mest stillede spørgsmål her.
Vi besvarer din mail inden for 24 timer på hverdage.
Vi tilbyder i øjeblikket personlig stilrådgivning både via digitale og fysiske kundemøder i forbindelse med vores hovedkontor i Borås, Sverige.
Hvis du er interesseret og vil booke en tid med vores personal shopper, send en e-mail til [email protected], hvor du også angiver, om du ønsker et digitalt eller fysisk møde. Vi vender tilbage med flere detaljer og forslag til tider.
Vores stilrådgivere ser frem til at hjælpe dig med at opdatere din garderobe og investere i kvalitetsklæder, der holder over tid!