




Flere alternativer?
Abu Linen Shirt Clay
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Produceret i Portugal.
- Vasket kvalitet fremstillet i hør.
- Turn down-krave.
- En brystlomme.
- Manchet med en knap.
- Lukkes med perlemorsknapper.
- Løstsiddende
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer29063611
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Skjorte ærmelængde 87 89 91 93 Brystvidde 108 114 118 122 Taljevidde 100 106 114 118 Længde 76 77 79 81
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
4.8(17 Bedømmelse)(14)(2)(1)(0)(0)Great shirt, softt, relaxed and still stylishFint material men tyvärr dålig passformEn helt rättfram, snygg och skön linneskjorta utan ful logo.Snygg skjorta, bra passform och jättefin färg.
-
Om A Day's March
A Day’s March skaber tøjgenstande med langvarig kvalitet og design, som er tænkt til at kunne holde gennem tid og trender. Opdag tidløse, dog moderne, tøjgenstande som hjælper dig gennem hverdagens triumfer og udfordringer. Varemærket blev grundlangt i 2014 af Marcus Gårdö, Pelle Lundquist og Stefan Pagréus, og har i dag et tydeligt fokus – at skabe kvalitetstøj uden udløbsdato til en god pris, uden at give afkald på sine høje miljøambitioner.
-
Producentinformation
- Navn:
- A Day’s March S & S AB
- Adresse:
- Kronobergsgatan 49, 11233, Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 29063611r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 101541-21
- Oprindelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
A Day’s March skaber tøjgenstande med langvarig kvalitet og design, som er tænkt til at kunne holde gennem tid og trender. Opdag tidløse, dog moderne, tøjgenstande som hjælper dig gennem hverdagens triumfer og udfordringer. Varemærket blev grundlangt i 2014 af Marcus Gårdö, Pelle Lundquist og Stefan Pagréus, og har i dag et tydeligt fokus – at skabe kvalitetstøj uden udløbsdato til en god pris, uden at give afkald på sine høje miljøambitioner.