




Flere alternativer?
Western Shirt Navy
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 48.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i lyocell.
- Turn down-krave.
- To brystlommer med klap og trykknap.
- Afslappet
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 48.
Pasform
Artikelnummer27985811
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 46 48 50 52 Skjorte ærmelængde 92 93 94 94 Brystvidde 118 122 126 130 Taljevidde 116 120 124 126 Længde 76 77 78 78
-
Specifikationer
-
Om Filippa K
Filippa K blev grundlagt med det formål at udvikle moderigtigt tøj med et rent design som man let skulle kunne bygge en garderobe op omkring, og som skulle have et langt perspektiv design- og kvalitetsmæssigt. Baseret på disse reelle behov tilbyder Filippa K tøj til den stilbevidste mand.
Varemærket blev grundlagt i 1993 i Stockholm, Sverige, af blandt andre Filippa Knutsson, som har lagt navn til mærket. Deres første herrekollektion blev lanceret i 1998 og bygger på varemærkets grundværdier; stil, enkelthed og kvalitet. -
Producentinformation
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 27985811r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 31577-2830
- Oprindelsesland:
- Tyrkiet
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Filippa K blev grundlagt med det formål at udvikle moderigtigt tøj med et rent design som man let skulle kunne bygge en garderobe op omkring, og som skulle have et langt perspektiv design- og kvalitetsmæssigt. Baseret på disse reelle behov tilbyder Filippa K tøj til den stilbevidste mand.
Varemærket blev grundlagt i 1993 i Stockholm, Sverige, af blandt andre Filippa Knutsson, som har lagt navn til mærket. Deres første herrekollektion blev lanceret i 1998 og bygger på varemærkets grundværdier; stil, enkelthed og kvalitet.