




Flere alternativer?
Tree Chore Pants Bleached Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Beregnet til bouldering og vandring, men også velegnet til hverdagsbrug.
- Let, slidstærk ripstopvæv fremstillet i tencel lyocell.
- To frontlommer.
- En lynlåslomme inden i den ene forlomme.
- To baglommer.
- Broderet logo bagpå.
- Gylf med lynlås.
- Taljebælte.
- Justérbare vid foter.
- Lige
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer28869911
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Talje 80 84 90 96 Inderben 79 80 82 84 Lårvidde 64 67 70 74 Knævidde 50 51 52 53 Fodvidde 38 39 40 41
-
Specifikationer
-
Om Houdini
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne. -
Producentinformation
- Navn:
- Houdini Sportswear AB
- Adresse:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28869911r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 860044-025
- Oprindelsesland:
- Vietnam
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.