





Flere alternativer?
Evolve Stretch Cotton Jeans Washed Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer W33L32.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i en bomuldsblanding med stretch.
- Mørk vask.
- Design med fem lommer.
- Patch med logo i linningen.
- Stofpatch med logo på fronten.
- Gylp med lynlås.
- Smal
- Normalhøjde talje
- Lille i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger en størrelse større end normalt.
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer W33L32.
Pasform
Artikelnummer27879311
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 Taljevidde 74 76 80 82 84 86 88 Inderben 78 78 78 78 78 78 78 Lårvidde 52 53 54 55 56 58 62 Knævidde 35 36 36 36 37 38 41 Fodvidde 28 29 29 30 30 31 32
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 27879311r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 110761-050
- Oprindelsesland:
- Tunesien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.
Jeans
Sådan passer du på dine jeans.