




Flere alternativer?
Tenuta Wool Trousers Rustic Blue
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 48.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i uld, genanvendt polyester og elastan.
- To forlommer.
- To paspolerede baglommer.
- Lukkes med lynlås og haspe.
- Pressefold.
- Indsnævret
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 48.
Pasform
Artikelnummer28263411
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 46 48 50 52 54 Talje 78 82 86 90 94 Inderben 78 79,5 80 81 83 Lårvidde 61 62 66 68 70 Knævidde 42 43 45 46 47 Fodvidde 34 35 36 37 37
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
5(1 Bedømmelse)(1)(0)(0)(0)(0)Snabb leverans av snygga byxor
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28263411r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 112247-2G6
- Oprindelsesland:
- Bulgarien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.