





Flere alternativer?
Pistolero Jeans Perma Black
Find den rigtige størrelse
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i bomuld og elastan.
- Design med fem lommer.
- Stofpatch med logo på fronten.
- Patch med logo ved linningen.
- Mørk vask.
- Gylp med lynlås.
- Indsnævret
- Normalhøjde talje
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
Pasform
Artikelnummer26280511
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm W28 L32 W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 W36 L34 Taljevidde 74 76 80 82 85 88 91 94 82 85 88 91 94 Inderben 80,5 80,5 80,5 80,5 80,5 80,5 80,5 80 85 85 85 85 85 Lårvidde 53 53 55 57 59 61 63 63 57 59 61 63 63 Knævidde 39 39 40 41 42 43 44 46 41 42 43 44 46 Fodvidde 32 32 33 34 35 36 37 38 34 35 36 37 38
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 26280511r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- T71687007Z-050
- Oprindelsesland:
- Tunesien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.
Jeans
Sådan passer du på dine jeans.