





Flere alternativer?
Joachim Wool Double Breasted Blazer Dark Ink
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 48.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i uld.
- Fuldt foret, hvilket giver en smidig beklædning med en veludformet inderside.
- For fremstillet i acetat og cupro.
- To forlommer.
- En brystlomme.
- Tre paspolerede inderlommer.
- Ærmekant med lukkede knappehuller.
- Dobbelt slids.
- Smal
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 48.
Pasform
Artikelnummer28263611
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 46 48 50 52 Ærmelængde 44,5 45 45 46 Brystvidde 98 102 104 108 Taljevidde 88 92 94 100 Længde 75 76 76 78 Skuldermål 43 44 45 46
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28263611r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 112248-09C
- Oprindelsesland:
- Rumænien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.